Aftrap Dementievriendelijke Gemeente Valkenburg aan de Geul
Donderdagavond 27 november 2027 vond de aftrap van de dementievriendelijke gemeente plaats. Het was een boeiende en hartverwarmende avond.Het cafe van de Polfermolen ofwel Odensehuis Valkenburg zat vol met deelnemende organisaties, zorgverleners en inwoners, waaronder...
Raad op de bres voor behoud OLT?
Op maandag 2 december kwam de commissie Algemene Zaken en Middelen bij elkaar. Er was een korte agenda met 2 voorstellen en 2 geagendeerde brieven. Namens de PGP waren Corry Fulmer en Pat-Jos Huisman aanwezig. Bekijk hier de stukken. Bekijk hier de livestream. ...
